//Forever Imperfect
Friendship ? does it exist now between us ?

Sunday, September 16, 2012 @ 3:47 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikumm & hello dear stalker :) have a rough day huh ? so am I :( hari nie mood x baik skid :( x tau knapee . mmg x baik pown =.= sememangnyaa sahabat yang kita sangka akan jagi sahabat karib kita SELAMA-LAMANYA . kemungkinan akan hilang cam tuu jewk kannnn ? susah untok kita tafsirkan semua niee . Benda yang sekarang aku alami , aku rase korang semua pown penah alami kowt . hmmmmmm~ seorang sahabat yang sememangnya rapat GILA dgan aku tetiba x jadi rapat pulak . sejak dia bergelar pelajar SBP , semua sifat , perangai , diri dia yang dlu hilang mcm tu jewk. Dulu aku ade sahabt karib A.K.A   'kembar aku' *sesaja jewk sbnarnyaa* yang smmgnya nasib kitaorng yang sama, tarikh lahir yang seAKAN-AKAN sama , & attittude yang MMG sama  , sudah dianggap x sahabat karib lagii =.=aku x tau knape ==' dlu kitaorng selalu hang sesame , sejak taon nie . perkataan  HANGOUT tu , daa mcm x exist daa . salah aku ke semuaa niee ? sbb daa lame  x contact diaaa ? or sememangnya salah kiteorng berdua sbb da x caring sesama kita  ? aku harap segala perkara yang berlaku niee dapat diselesaikan secepatnya . sbb aku dah  X TAHAN DAH dgn semua niee  .....................kepada sahabat aku yang TERASA dgan post nieeee >>>>>>>> aku cume nak kau tahu yang






aku harap kau fahammmm :) yee BEST FRIEND :)



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps.names dieba ^^ people call me diebdieb :)i'm a human being that have feelings=.= so bee nice here ^.^ no copycats around heree :) be yourself , don't be a faker -.- me heart you stalkers <3

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!