//Forever Imperfect
sadness =='

Wednesday, March 14, 2012 @ 3:16 PM | 0 Comment [s]

hyeepp peeppss .so long I haven't update my beloved blog ==' *sobsob . daa berhabuk dahh blog nie *T.T
okeyy hari nie hari yang pling sadness bagii akuu :( today it suppose to be hangout day for me and my TNS (the nervosa sisters) it suppose too ! ==' okey, then saya dah siap berDANDAN *ecehhh gedikk betol* tengah tunggu ayah jewk nak amik anta pegi TC . then, 30 minutes kemudiannn ~ ayah datang anta aidil and teross beredarr O.O huh ?? tercengat aku depan pintuuu . aku masok dalam then teross panggil mummy akuu ! "mummy,mummy. knape ayah dah anta adik teros blaa ? bukan ayah nak anta akak pegii TC ke ? " terkejut mummy aku , mummy pown ape lagi teross capai phonee die *samsung galaxy s (bergayee seyy mummy aku)*

then teross call ayah . "asal awak anta aidil x amik farah skali pegi TC ",,"saya nak pegi keje, mane sempadd nak anta farah pegi TC ," kau,terpegun aku depan mummy aku *amik kau jajan =='* lepas ayah cakap mcam 2, aku teross masuk bilik *hempas pintu tanda marah(hihi ngada-ngada betoll )* and menangis selame 2 jam x berhentii *hehe*kau lembam mate aku . 2 jam kemudiann . perott aku buadd bunyii pulakk *lapar lhaa wei =='*hehe aku turun pegi dapur , cedok nasi and lauk.then teros makan dengan lahapnyaa *sighh* then tetibe muncul pulak mummy aku . x pasal-pasal kene sindir dengan mummy " tulah,mengamuk x ingat dunia , ingat x lapa tdi ,mengamuk jewk kak ! aihhhh ,," amik kau jajan . x pasal2 kne sindir . PADAN MUKE !
                                                            ~saba jewk lha~


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps.names dieba ^^ people call me diebdieb :)i'm a human being that have feelings=.= so bee nice here ^.^ no copycats around heree :) be yourself , don't be a faker -.- me heart you stalkers <3

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!