//Forever Imperfect
Sedeh ~

Saturday, December 24, 2011 @ 9:22 PM | 0 Comment [s]

Hey Peeps ! Dah lame Dib tak update blog Dib ni ! Malas sebenarnya .
Okey-2 Dib sebnarnya sedeh kan seorang mahkluk ALLAH ni .
Dib tak tahu lah nak cerita macam mane .
Senang kata , dia ni kalau susah mesti cari Dib . Kalau senang lupakan Dib macam tu je .
Ingat Dib ni ape ? Kaunter pembantu ke ? Time dia susah minta tolong . Dah senang lupe macam 2 je .
Aish ~~~ >.< Ape lah !
Sedeh tau tak kalau ade kawan yang pentingkan diri sendiri mcm ni .
Huhu ~ Sabar je lah wei Dib dengan dia ni !
Kalau hilang sabar , dah lama Dib sepak muka budak tuh !
#Sabar Jelah Boleh ?


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps.names dieba ^^ people call me diebdieb :)i'm a human being that have feelings=.= so bee nice here ^.^ no copycats around heree :) be yourself , don't be a faker -.- me heart you stalkers <3

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!